Wednesday 28 December 2011

Tuition



Tuition? Yes, tuition. Semua orang dah start pergi tuition. Me? Duduk rumah lepak goyang bontot. Eh no, goyang kaki. To be honest, yes I never went to any tuition centre before. Well, I kan bijak bestari gituu. Ceh. Itu zaman dahulu kala, time tengah cemerlang dulu dulu. Now? Hampeh.

So yes I was thinking about to go for tuition next year. PMR weh. But.... Hmm. My parents kalau boleh nak yang dekat je cause senang nanti nak pergi kan. Hmm ingatkan nak pergi sama dengan Bobby. Hmmm. Tapi betul jugak, kang kalau my parents balik kerja lambat, siapa nak hantar pulak kang? Ha kan dah kena ponteng. So ada KCM belakang rumah ni ha, and my mum already called the teacher. Monday, Thursday and Friday from 8-10pm. And now, dah dua kali mak aku tanya nak pergi ke tak ni. Haiyomak. Today is the last day. Cause kalau nak, esok pergi daftar. So kena buat keputusan today!

Hati aku berbelah bahagi. Nak ke tak nak? Idk. Sebenarnya, aku nak sebab pelajaran dah makin merosot. Plus next year PMR. Aku tak nak sebab aku takut. Takut apa? Entah. Dahla takda kawan nanti. Lagi lah cuak nak pergi. Kang duduk sengsorang macam apa tah. 

Yes, I don't know how to make a good decision. Depends on my mum. Depends on my dad. Always. 

Entah bila nak reti buat keputusan sendiri. Such a lifeless me. Kbye. T.T

No comments:

Post a Comment