Monday 26 December 2011

Oreo Truffle- Failed.

Hi. Saya penat. Baru lepas buat oreo truffle tak jadi. *sighs* Tahu kenapa? Sebab terlebih cream cheese. Haha. K so tadi aku nak buat oreo truffle tapi malangnya..... Hancus. Muehehe. Memula dah elok je, tapi lepas dah ngeng ngeng kan dia pakai mixer tu, rasa macam tak cukup cheese. So aku pun apa lagi, masukkan semua sekali la. Pastu dah ngeng ngeng lagi, nampak macam lembik. Macam terlebih cheese. Bukan macam dah, memang! Pastu entah apa aku fikir, aku ambik cookies quaker oat, aku campur je ah. Cause dah macam lembik kan, tak cukup oreo. Cheese terlebih. So aku tambah je ah. Pastu ngeng ngeng kan lagi, lembik lagi. Aku ambik pulak jacob weetmeal apa tah nama biskut yang bulat tu, aku campur lagi. And after dah penat nak ngeng ngeng kan dia, aku pun pasrah je lah.... Sedih tak? Lol tak. Aku dah tak tahu apa mau buat. Aku ambik pastu bulat-bulat kan dia, then celup dalam dark chocolate. Then biar few minutes, dah keras. Pastu adik aku makan dulu, dia kata sedap jugak. Pastu mak aku pulak. No comment. Hahaha. Tapi aku tak rasa rasa lagi, cause aku takut aku yang muntah nanti. Haha. So semua orang kata 'sedap la jugak'. OKAY SAYA BANGGA!

Then aku rasa lah sekali, pastu ya Allah nak termuntah. Tapi telan jelah. Overcheesed. Sumpah makan bebanyak mesti muntah! Mana taknya, the whole cream cheese aku campak dalam tu. Muahahaha okay bye.

No comments:

Post a Comment