Friday 30 December 2011

Freaking Happy

"IZZZZZZ YOU KNOW WHAT?!?!?!?!!?!?!? MY MUM DAH BAGI GREEN LIGHT, BELIAU KASI SAYA TUTEN TITUUUUU. SO MALAM NI DAH NAK RESIGN DARI PTM. I AM FREAKING HAPPYPYPYPY! Nak number kcm seksyen 8."


Gosh. Gosh. Weh, seriously, I am the happiest fat kid on earth right now. Lepas baca text Bobby je, aku yess yes tergelak sengsorang sampai adik aku cakap aku macam orang gila. 

Actually aku tak kata pun aku nak ke tak nak tau tuition situ, tapi mak aku yang nak sangat pergi daftar a\so aku ikut sajalah. Katanya "result dapat C D C D je, ha baik pergi tuition". Hmm. Pastu aku tetiba je tercakap "hmm nanti mesti tkda orang yang kakak kenal, mesti tkda kawan." Then my mum said "bukannya kena sentiasa dengan kawan. Diri sendiri kena independent jugak. Kadang-kadang, sebab ada orang yang kita kenal tu lah yang jadinya result dapat C D tu." Then I was thinking, ada betul jugak apa mak aku kata. So daftar jelah en. And now, secara rasminya, saya adalah anak didikan Kelas Tusyen Cikgu Mariyam, Seksyen 8. 

But then tetiba dapat text from Bobby kata mak dia kasi green light, terus semangat datang berkobar-kobar. Lol. Seriously, rasa semangat sikit nak pergi tuition weh. Hiewhiew.

Oh and, mak Bobby kata kitorang lesbo. Omg Aunty, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment