Friday 30 September 2011

Immature.

I just don't know what's the motive they did this. So as usual pergi sekolah and got something like pencil box issuse dalam kelas tadi. After asar masuk kelas then Bobby was like 'Izzzzz moooon pencil box aku hilang, cermin pun' Then aku pun macam ha try la check lagi kan suddenly cikgu marah so like semua diam jelah tak berani nak buat apa. ...and my eyes suddenly get into the pencil box under Zuhairi's table. Yes tak salah tak silap  Anis punya. Then aku macam cakap la dekat dia blablabla. Rupanya ramai lagi yang hilang pencil box. Ada la about 4-5 girls. 

Then cari cari sana sini dekat meja boys dalam beg diorang apa semua and finally jumpa semua orang punya pencil box dekat tempat the boys. And I was like haaaaaa what lah this guys nak main macam budak budak ke apa sorok sorok kan barang orang. Yes we all didn't know siapa punya angkara ni tapi yang jelas lagi nyata the boys lah. 

The point here is, be mature please. I know it just a pencil box but please lah some people are very sensitive okay? You know like... alah I don't know how to explain but you get what I mean aite. Kalau aku yang kena kan, I think mesti aku dah menangis melalak dekat situ. Haha well aku ni hati lembut. Cehh poyo much. So yes this is it macam tah pape gila kaaaaaan. Haih kalau aku dah sumpah seranah dah orang yang buat macam ni. Luckily tak kena dekat aku kalau tak dapat dosa free je nanti. 

No comments:

Post a Comment