Wednesday 9 November 2011

Seni & Textbook

Today last paper for final exam. Seni paper 2. Yes seni. Seni, masalah gila. First time harini buat tak cukup masa. Soalan semua tah macam apa je JPS buat. Bagi la yang senang sikit like tiup water colour pakai straw tu ke or maybe cop cop pakai kentang ke, ni tak bagi semua yang nak kena lukis. Memang suka ah kan aku -.- So yang paling senang is, buat corak tapi kena pakai teknik cerminan something like that. And yes, I choose that question. 

I just hate seni. Seni tadi sumpah cam taik. Taik pun lagi lawa kot, eh tak tu tipu la kan. Maybe la aku punya lawa sikit dari taik lembu. Lol what macam dah takde benda lain je nak pakai aku ni taik jugak kena ha. Who cares. So tadi time buat pergh masalah gila wehhhh. Tak cukup time satu hal. Salah lukis dua hal. *cehh sebenarnya tak reti lukis ni* Salah colour tiga hal. Letak banyak air empat hal. Takde pallet, berus lima hal. Haaa semua lah tak kena. Ada je benda tak betul seni ni. Why lah kena ada seni?

Textbook. Yes esok kena hantar textbook form 2 and dapat textbook form 3. And you know what?!?! Tak cukup buku, ada buku yang hilang!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaa ugh ugh ni malas ni bila ada buku hilang. And just now my mon just told me and my sister and brothers make sure semua buku teks ada heh jangan ada yang hilang. This is the first time aku tak cukup buku teks time nak pulang weh. First time. Buku teks pun nak kecoh kan. Butttttt who cares lantak aku ah nak kecoh mana. Zzzzzzzzz kbye.

No comments:

Post a Comment