Sunday 9 October 2011

Sleep been disturbed -,-

Eugh. I just don't get enough sleep last night. So yeah last night about 10+ something, Chachalam datang rumah and drop his kiddos here cause nak bawak Cikteh pergi hospital. So then Batrisyia, Basyirah and Ashraff pun tinggal lah sini sekejap. Tapi Cikteh kena tahan pulak dekat wad so they all pun tidur lah sini for a night. 

And you know whaaaaat sigh I can't stand with some of diorang punya attitude. Like seriously wehh, menjerit sana sini terpekik macam orang gila and I was like uhhhh annoying much. Just to let you know, kitorang berlima which are me, Ebby, Eisya, Syirah and Ashraff tidur in my room. Time nak tidur tu, Ya Allah penat gila nak mati menahan karenah karenah budak budak ni. Sorang nak tidur sini lah sana lah tu ni tu ni aku rasa macam nak lempang je sorang sorang time tu. Tapi anak orang kaaaan. 

Then about 4 in the morning, aku dengar suara Ashraff cakap sorang sorang. Banyak lah jugak dia cakap aku buat layan tak layan jela cause tak tahu ah dia sedar ke tak apa yang dia cakap tu. Aku pun 'haaa hmm yeee' tu je la yang aku jawabnya. Mata terpejam tapi fikiran menerawang sana sini. Ha macam tu lah aku last night. Tak boleh nak tidur, lepastu bangun awal pulak tu. Haih kids kids. 

No comments:

Post a Comment