Thursday 8 September 2011

Well done for me bebeh!

Hello yellow mellow tellow Assalamualaikum peeps. Okay first, give a big clap for me people cause at last, I'm done with my folio geografi. Yuuuhuuuuuuuuuu me done it me done it. Yeah but boooo me cause I can't send it at the due date. Booooo :( heh but at least, I'm done. At least I've tried to finish it. Yes at least, I'm trying to not disappointed the teacher. I have effort on it okay. Lalalala still a big clap for me. Well bukan senang okay nak buat folio bagai ni. Ni la yang paling aku tak suka sekali okay buat folio la tu la ni la but aku buat and aku dapat siapkan daripada tak buat langsung. Even tak perfect mana aku punya folio tu, tapi tkpe aku still akan hantar dengan bangganya. Hahaha orang lain semua dah hantar before cuti raya tu lagi. Yang aku ni ha baru la harini nak siapkan, esok nak bind nak print apa lagi ha. Memang berani mati betul, dah la dengan cikgu ehemm tu lagi boleh pulak aku hantar kerja dia lambat lambat. Hee who cares, at least aku buat. Daripada kau?

No comments:

Post a Comment