Wednesday 14 September 2011

Things end. But memories last forever.

Hai and Assalamualaikum bloggies. Well today I got a story, it's about haa you'll know it later. Okay first of all, this post is going to be a bit rude plus emo and whatsoever post because of my unstable mood today. I'm sorry if  its a bit bored but I wonder who going to read my blog aite? Nobody. So who cares bout what I'm gonna write about.

This is for you weh, you know who are you. Well I'm a bit sad with you, I don't know why kau mesti jadi macam ni? Why you being so ego? Can't we just being normal like usual like last year can't we? Please oh, at first yes memang aku macam agak ah sedih sebab kau buat aku macam ni but lately ni I realized that I'm just wasting my time to wait for your 'hai' maybe. Ye memang dulu aku tak heran sangat cause I think you'll change and everything gonna be okay but now it become worse and worse. Sometimes, aku sedih bila fikir pasal ni rasa nak nangis pun ada kau tau? Tapi aku rasa macam useless je air mata aku weh cause you'll never know. 

Okay wait, this is not about boyfriend kekasih couple or whatsoever. If you're good enough then you know. Guess it by yourself lah kan. K its been 2 months 11 days we're not talk to each other. Even saying a hello to each other. 2 months 11 days kita bermasam muka tak bertegur sapa weh 2 months. Dalam Islam pun ada kata berdosa kita bermasam muka tak bertegur sapa lebih 3 hari tapi kita? Fikir sendiri la weh. Just imagine dulu kita rapat always borak gossip share rahsia apa semua but now kita dah tak bertegur kita dah tak bercakap kita dah tak berjumpa even senyum weh, senyum pun kita tak pernah since 2nd July haritu. It's you yang putuskan hubungan silaturrahim kita weh it's you! 

The worst thing is tadi weh, kau sendiri dengar kau sendiri nampak, aku dah try nak cakap nak bermanis muka dengan kau. Tapi apa reaksi kau? Apa weh apa? Kau boleh buat bodoh macam aii aku tktau apa nak cakap lah weh. Time tu hati aku pergh panas sepanas panasnya weh. Terbakar hati aku weh, its not about aku malu sebab kau tak reply hai aku or what. It's about kau dah pandang, then aku hai then kau boleh buat bodoh cam babi kau tahu. Haa ni aku geram gila weh sangat geram. Lepastu je aku terus mencarut gila babi ah sampai kan moon tak habis habis suruh aku sabar. But the problem is, aku tak tahan weh aku tak boleh aku kalau aku dah marah kalau aku dah bengang ha memang kesian ah sape orang yang dah buat aku jadi marah cmtu. Cause aku memang susah nak marah orang ni weh except kalau dia memang dah buat darah aku naik menyirap ha tu memang ah. 

Sorry la sebab tadi aku memang terkutuk aku mencarut habis habisan tadi dekat sekolah weh. And kau nak tahu sebab apa tak? Yes, sebab kau lah. Oh give a big clap to you cause you're the reason why I'm really mad like a bitch. Tapi sorry to say ah, kau memang melampau doh gila fak doh fak. At least, aku dah tunaikan tanggungjawab aku. Aku dah try nak berbaik aku dah tegur tapi kau buat bodoh so its up to you. I don't care dah weh. Kau tanggung la dosa sendiri. I'm tired of this and kalau boleh please lah end this up. I'm tired dah nak lari lari daripada kau apa semua. Aku memang do tak boleh nak terserempak dengan kau, kalau tak haa memang ah mulut aku asyik nak mencarut je nanti. Thats why aku nak kita end this apa gaduh benda ni. Actually kita gaduh sebab apa pun aku tktau, takkan lah sebab kau tak suka kawan aku so kau tak suka aku jugak. Oh macam tu pulak heh kau ingat kalau kawan aku makan taik aku pun makan taik lah? ha macam tu? 

Please weh, be positive. Open minded please, jangan nak kolot sangat cara pemikiran kau tu. Now its up to you, aku dah lepas dah cause aku dah buat apa yang patut. So I don't care lah weh apa kau nak buat. I'm just tired of this shit. Small thing pun nak besar kan. Asal tak bawak masuk court je? Senang sikit nak settle. But its okay, we just wait and see apa akan jadi after this. Aku nak tengok sampai bila kau sanggup tak tegur aku sampai bila kau nak terus masam muka sampai bila kau nak jadi macam ni sampai bila? Aku akan tunggu aku akan kira weh berapa lama nak ambil masa untuk kita berbaik disebabkan perkara kecik je.

Please heh weh if you're reading this post, please change lah weh don't be too psycho like a moron. Sorry if this post got harsh words or maybe rude or what I'm sorry.


No comments:

Post a Comment