Monday 15 August 2011

Turnnnn on~

Hai eberibodi. Yay bebeh yayy exam dah habis. But actually esok dengan khamis ada lagi tapi macam aaaa mende je. Esok seni, khamis pj and sivik. So like aaaaa apadahal tembak sana sini done hantar paper! Cehh cakap macam apa je kan aku ni. Who cares. So esok seni tktau nak buat apa but maybe penanda buku je kot cause I tak reti bab bab seni ni youu. Ha esok lah testing bagai bagai tu. 

Oh wait, today ada birthday girl lah! Nama dia, Sharifah Nuraina bt Syed Nahar. Dia pakai sepekmata, sepek dia cantik saya suka. Muka kaki tangan dia putih melepak. Bibir dia hot sexyy gituu. Dia dia dia kawan saya, girlpreng saya, boypreng saya, husband saya, wife saya, and she is another part of me. I love her very the very much. Hee happy 14th birthday darling. Tak sempat nak bagi hadiah pun cause tkde masa nak keluar la. Jadi dekat sekolah tadi saya bagi big hug je dekat dia. Hihihi nanti I bagi hadiah okay you? <3 

And and nak tahu, tadi kita kan buat folio geografi, tapi kan daripada tadi dekat penghargaan je. Tak gerak gerak. Nak tahu sebab apa? Sebab saya buka twitter and facebook and itu and ini. Jadi semua kerja terbantut. Hahaha okay *inhale* *exhale* penat type. Eh tadi science boleh la cuma ada sikit hentam. Geografi pulak okay jela. BM,objektif gentle susahhhh! 

Okay ni je saya mahu cerita, esok esok kita jumpa lagi okay? Babai bloggooo! xoxo

No comments:

Post a Comment