Monday 18 July 2011

Friends with tears

Hey hai again blogger :] hee dah lama tak update sini. Well busy la nowadays. Hmm know what? That budak haa so crazy yknow. Pelik do aku dengan dia. Tah la malas nak layan. Yang pasti aku tkde buat apa. Lantak ah kan. Haa this coming saturday ada sukan and I'm not attend and I was like aaaaaaaa nak pergiii. Tapi kena pergi Jerantut, Pahang for Acu's wedding. Aaaaaaa tak bestnya tak dapat pergi sukan. And FYI this is my first time tak datang sukan tahunan sekolah since I'm in standard 1, this is the first okay. :( aaa nak tengok yellow house menang. aaaaa tapi tak pergi. Hm next time maybe. Sekarang ni rasa macam diri ni dah tkda semangat nak belajar weh. Tktau asal :O rasa macam dah jadi makin malas. Sangat malas actually. Aaaaaaa macam mana ni, next year dah PMR but aku ni macam tktau pape pun dalam kelas. Ishishish apa nak jadi lah aku ni. Oh ha diorg semua kecoh juvana last today, yang aku tktau pape pasal ni. Actually tak pernah layan pun cerita tu. Tktau asal. Haha kbye saja bukak blog ni ha boring tktau apa nak buat byebyeeeeeeee see yah :D

Eh jap baru perasan, title ni tkda kaitan langsung dengan post. hahaha lantak ah kisah apa aku? kbyee again.

No comments:

Post a Comment