Friday 2 March 2012

Blackout

Hello people. Know what? Yesterday was awesome. At tuition, teacher asked to open page 26, I opened, *pap**suddenly dark* Everyone pun macam shocked and terjerit including me. Memasing keluar kan phone canggih memasing nak bagi ada cahaya. Aku pun dengan merendah dirinya keluarkan phone cikai. Kecoh gila. Bising sangat. Dahla panas. Then teacher suruh turun bawah cause takut lemas pulak kang panas kan. Dahla gelap, nak jalan pun tak nampak sangat then suddenly aku rasa ada orang ketuk kepala aku. Guess who? Ammar -.- Idk maybe dia tak perasan or what. Cause before that dia dengan Izyan buat apa entah gaduh macam suami isteri tak pasal pasal aku yang kena ketuk. Then kecoh jap and I heard Faiz said 'weh jalan lah cepat'  *suara marah* something like that. Problem is, depan aku ada Izyan, so macam mana nak jalan? Then Zafran said to Izyan dah la takyah gaduh jalan ah cepat. Rasa macam nak lempang. Especially that three boys. So bising you know. Dah turun bawah tu, sumpah havoc gila. Aku rasa macam nak menjerit kuat kuat suruh semua orang senyap. 

Sampai rumah, makan dalam gelap dengan kepanasan tahap maximum. Homework belambak tak siap. But alhamdulillah, 10.30 dah ada elektrik. Siapkan bm je sikit cause cikgu tu ha tau lah. Then terus tidur. Penat nak mampus. 

Tonight got tuition and I hope everything's gonna be okay. No more blackout please. I nak belajar. Oh btw, TNB terbakar. No wonder blackout last night. Kbai.

No comments:

Post a Comment