Sunday 23 October 2011

Two Annoying Goats

Well hello earthlings. Actually ada 2-3 topic nak update yesterday. But I don't know why, right after this annoying gila babeng boy, Muhammad Izz Zikri pakai pc, terus internet tak boleh nak access. I was like woi bang betulkan lah balik ni asal internet tak boleh bukak blabla dah jadi macam mak nenek dah potpet sana sini dekat telinga dia. Yelah, just imagine I gave him time nak pakai but then tah apa dia buat habis jahanam semua benda. So tak boleh lah bukak semalam. 

Oh yeah paragraph first ni actually dah buat petang tadi but tak sempat sempat nak habis kan ayah suruh siap nak pergi rumah Maklong. So okay now jom sambung!

Kan semalam dah tak boleh nak on so aku pergi buat burger. Time ni malam since I didn't had my dinner, so I go downstairs buat double cheese burger. Okay me so terror aite boleh buat cheese burger? Haha okay buat burger pun nak kecoh. And you know what? This boy sibuk je nak tiru aku. Dia pun pergi masak jugak benda yang sama. Well just for your info, I hate it when people tiru apa yang I buat. I mean like seriously, asal time aku buat jugak lah kau nak buat? Sebelum ni tkda pulak sibuk nak buat? Ugh. Dia memang suka cari pasal and sangat suka buat aku marah and sangat sangat suka buat benda yang annoying di mata aku.

Then dah tuptaptuptap few minutes later I went upstairs nak try bukak internet if can. But then still tak boleh so I was like AAAAAAAAAAA woi gajah betul la kan internet ni gila and dia boleh kata abang dah set dah kalau time kakak nak pakai internet rosak tak boleh access aku apa lagi ha sekor sekor aku belasah. Right after that, I can't remember apa yang buatkan aku gaduh dengan kambing ni which is zaki. Apa yang aku tahu memang gaduh gila gila ah pukul sana sini masalahnya aku pukul sikit dia nak melebih sepak pakai kaki pulak. Aku balas ah balik balas punya balas last last aku yang menangis. Well dia lelaki kan aku perempuan. Fikir sendirilah why aku nangis.

Okay nampak macam tah pape kan tu pun nak nangis ok gedik gila minah ni. But yeah aku tak nangis cause sakit ke apa tapi aku nangis like gila gila cause.................... ahh susah nak explain. No words can describe how I feel on that particular time. Only Allah knows.

Sehari tak gaduh dengan dua ekor kambing ni tak sah! Btw, I used to call them kambing because of diorang ni kalau main berpeluh peluh busuk gila macam bau kambing. Seriously. Eventhough I don't know how goats smell like. 

No comments:

Post a Comment