Friday 24 June 2011

Tears make you strong ;)

Hello :]

Hmm today was just like an ordinary day like usual. Belajar agama je then 4.30 turun pergi dataran sebab cikgu semua balik awal nak pergi kursus dekat PD. So like duduk dataran tu sampai 6.45 hmm agak bosan jugak la, makan gossip macam biasa dengar cikgu Ibrahim bagi ceramah blablabla. Oh then balik rumah tiba tiba je my mum panggil cakap 'kakak ni ha nenek bagi tadi' then bukaklah plastic bag tu kan, sekali tengok ada 3 shawl dalam tu and I was like aaaaaaaaa I love you nek. Nenek bagi 3 jenis shawl yang simple tapi cantik and colour dia pun memang yang aku suka. Aww nek you're rocks! You know my taste. Muahmuah for you. :* Pastu tadi bukak fb tengok ada orang tu post status nak emo je, konon nak bagi kitorang terasa lani. Tapi memang aku terasa weh, cause aku rasa macam ada kaitan dengan aku je. But I just don't know why kau jadi macam ni? Aku hai kau jeling. Buat tak layan aku macam aku tunggul batu je tau tak. :( Sedih gila kau buat aku macam ni tanpa sebab. Kalau ye pun kau nak marah aku, boleh weh no hal but please la give me a reason why! K lantak la, malas nak fikir kbye goodnight xx.

No comments:

Post a Comment