Monday 27 June 2011

Teacher being soooo psychotic at school -.-

Hi people, know what? I hate my psycho teacher at school. They being like seriously so psycho. And just now at school, after the assembly I was arrested by discipline teacher just because of the tudung thingy -.- Oh hell yeah, dah la kena tahan duduk dengar dia membebel dekat situ, then kena pulak berdiri sebab aku senyum :O Oh please lah cikgu, tak belajar ke ha? Senyum itu sedekah :) So sukahati aku lah nak senyum ke apa ke plus aku bukan senyum dekat kau pun. Perasan je lebih. Kena diri dekat situ memang tak malu pulak ah aku kan, dahla ada mamat mamat tu dekat tepi tu. asdfghjkl semuanya just because of we all pakai tudung tak jahit dekat tengah -______________-' oh myyy untung aku pakai tudung hitam bukan biru merah hijau, untung aku pin jugak dekat tengah taknak bagi terbelah, untung aku tak selempang macam mak minah balik pasar. Kau tahu tak aku dah kira okay la tu nak jugak pakai tudung daripada aku tanggalkan tudung tu -.- but still, kena tahan. Aihh terkantat betul do, lepasni korang semua jalan depan bilik disiplin tu jangan lupa tengok dekat board tu, ada nama aku tau. Ha kau adaaa? Tak kaaan? Aku bangga ni, nama ada terpampang dekat situ. Ah kisah pulak aku dapat merit. *ceh sebenarnya dalam hati ada ah jugak 1% takut eh tak 3% ah* Hahaha :P So guys out there, don't you ever ever wanted to go to SMKJE. Sooooo not cool you know. I hate it :( I thought this school boleh buat aku lagi bijak, ni tak bertambah jahat ada la aku. And today puasa, I don't know puasa aku sah ke tak cause after assembly tadi aku memang mencarut memanjang, non stop. Ya Allah, semoga ibadat puasaku diterima ;) Aku memang angin gila tadi, tak tertahan aku nak sumpah seranah bagai tadi. Luckily I got this two girls who is Sharifah Nuraina and Munawwarah who's calm me down and reminded me that I'm fasting. Thankyou guys :* 

Okay enough babbling about that stuff. I wanna have my oat down there plus I wanna study and finish my unfinished homework(s) :B bye guyssss xx. 

No comments:

Post a Comment