Monday 16 May 2011

Fly away ~

Ollo people :)

hihi, okay gila. Tadi like datang sekolah lambat cause ayah ambik lambat la kan. Dalam pukul nak dekat 1 mcm tu laa, then jalan la dengan adik aku at the same time ada la sorang budak form 1 ni lambat jugak, dia jalan depan kitorang. Then dekat bawah tangga tu ada 2 org pengawas, dia tanya nama and class budak form 1 tu, aku dengar lah kan then dah sampai turn aku lalu depan pengawas tuu dengan muka yang agak bangang selamber je aku cakap nama dengan class aku. Then terus blah macam tu je, tkde feeling langsung! HAHAHA Then dah jalan sampai dekat dataran tengok dorg semua duduk macam tunggul kayu baca buku sementara nak tunggu budak pagi keluar kelas. Then bobby tibatiba bangun tarik aku pergi foyer. And macam biasalah en blablablabla tibatiba kaki aku berjalan macam orang gila and aku buat satu kerja jahat. Okay like jahat gila aku ni, buat macam tu dengan selamber tkde rasa bersalah pun. Nak tau apa ktorg buat? Heh, mana boleh bagitau bahaya ohh kang tak pasal pasal nama aku kena merit bagai.

Then macam biasa bla bla bla dalam pukul 5++ kot, ada announcement suruh form 2 turun, dorg semua kecoh cakap ada sportcheck bagai. Rupa-rupanya turun kena bebel ha dengan cikgu ibrahim tu. Masalah gila psycho babey do cikgu tu. Semua bendalah jadi masalah, nk rotan lah lempang lah mnde lah. Dah la lama lepastu tak bagi ktorg duduk pun, aku macam haihhh dia ni haihh. Sumpah cacat gila mental tak betul terbalik tunggang langgang cikgu tu. Semua pun form 2 yg masalah. haih haih haih :/ menyampah gila!

Kdahpenatmembebel KBYE :P oh ha esok cuti! yeay? oh tak la yeay mana cause kena study dah nak exam ooo~ KBYE :}

No comments:

Post a Comment