Monday 25 April 2011

Stop It

Hello :)

okay, look aku like seriously tktau macam mana dan kenapa korang selalu sangat nak cari pasal heh? Eii, just now dekat sekolah tadi tu, SERIOUSLY I'M NOT ACCIDENTALLY LOOKED AT YOU GUYS OKAY? Like really, masa jalan tu and from a long distant, yes aku ada nampak sorang budak ni duduk dekat tangga yang bawah tu and muka dia memang lebih kurang macam muka one of you guys lah en. But aku terfikir yang dekat situ selalunya budak form2 yang lepak. So aku pun macam, haih salah orang maybe, buat donno jelahh.

Then suddenly dah sampai betulbetul depan tangga tu, I'm still not realized that you guys sat there too. But after dengar korang panggil panggil nama tu, then bobby and moon pun macam pandang dekat tangga sana tu, haa aku macam dah agak ah tu korang. So aku pandang la secara tak sengajanya sebab aku nak make sure siapa orang yang sebut nama tu, then nahhh terbukti sangkaan aku betul, memang korang rupanya.

But seriously, how come bobby moon nisa boleh nampak boleh cam tu korang, sedangkan aku sendiri tak nampak? haih weird and it's really really weird. Serious malu nak mampus lah tadi.

So guys, please la stop ejekejek aku macam tuu okayyy? Tak suka laa. :(

No comments:

Post a Comment