Wednesday 10 November 2010

Best + Maluu + Nk nanges = CERAMAH :P

Hello :)

Okay , firstly tadi class 1 Inovatif dipilih for caramah about something like 'solat and memantapkan iman' laa.
Then okay laaa. best jugak. insaf la gak ann.
tahu tak ape yang malu ?
time rehat tadi, ade la sorang BROTHERS yg aku tk ingat nama dia duduk dkt kantin then aku nak buang sampah , pastu tong sampah tutup .
aku ckp laa
'alaa tkde tong sampah terbukak ke?'

then brothers tu boleh pulak pegi ckp
'nk bukak tong sampah pun malas'

haihhhh boleh pulak dia dgr aku ckp kann. buat malu je dohh.
Tapi, best la dgr ceramah tuu. have fun jugak.

Then time dah nk dekat balik, ceramah tu tak stop lagi.
Dah la naek bas, bas sampai cepat pulak tuu.
after je cikgu bagi keluar dewan, terus blaa cepat gila naek atas amek beg.
then lari ahh tibetibe Najwa boleh pulak tarik beg akuu.
haihh =='
then lari lari lari, elok je keluar nampak bas dah blaa.
dalam hati mule ahh dah macam macam dah aku mencarut tuu.
tapi sabaa je laa.
aku dah nak nanges dah ohh.
tapi, nasib baek la Sarah 'Ainan ade. and bapak dia pon bagi tumpang.
Then dah sampai rumah dgn selamatnye dihantar oleh ayah Sarah, En.Azmi.
Terima Kasih Daun Keladi.

Masok je rumah semua orang pelik.
sebab aku sampai rumah awal. selalunye pukul 7.30 baru sampai.
hahaha :P
masok bilik teros tanggal segala-galanye and makan bende alah yg cikgu bagi mase ceramah tadi. sedapppp :D

Then mandi mandi terus solat maghrib. teringat pulak ceramah tadi.
hahaha lepastu bla bla bla .

Okay that's all :)

No comments:

Post a Comment